perjantai 28. kesäkuuta 2019

Unelmien kesätyö -Savonlinnan kesän arki

Olen ollu tämän kesäkuun ajan UKT:n kautta töissä ja teen valokuvaprojektia Savonlinna Syvemmältä. Olen tämän kuluneen kuukauden ajan kuvannut rakennuksiamaisemia ja muita asioita Savonlinnasta sillä silmällä mitä turisti ei näe.






Kirjoitankin tätä toiseksi viimeisenä päivänä mutta silti on ollut mahtavaa tämä kuukausi. En ikinä uskonutettä pystyn tekemään valokuvaamista kesätyöksi. Olen pitänyt erittäin paljon siitäettä olen voinut itse määritellä mitä kuvaa ja milloinMukavana plussana päälle tietenkin ennen kaikkea tuoda omaa luovuuttaan ja ideoita esille 





Myöhemmin minä ja Wilma olemme tekemässä näyttelyä niistä kuvista joita olemme ottaneetNiitä voi nähdä netissä 4H:n sivuilla ja ihan fyysisenä näyttelynä myöhemmin kesällä ja syksylläToivottavasti pidätte! 

-Hertta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.